Slap! Před pražskou půlnocí Lil Xana je lepší zabouchnout dveře

Xanův klip Midnight In Prague nasbíral za pár dní přes milion a půl views. Spíš než událost vypadá jako šablonovitá reklama na limonádu.

Út 07. květen 2019 11:13 +0200

„Otevřené dveře Prahy aktuálnímu dění na světové rapové scéně,“ říkali… Nehodlám zpochybňovat množství dobrých nápadů, předpoklady pro jasnou vizi a slušnou dávku talentu Martina “Flashfaker” Štembery. Ten si od všech ostatních projektů odskočil na pomyslné režisérské křeslo právě tohoto světového nesmyslu.

Historie nelže. Ale moc rád se pozastavím na Lil Xanem samotným. Šéfem té nejmladší kategorie nové vlny hip hopu, který kromě lámání streamovacích statistik láme nohy vlastního street a social media kreditu kudy chodí a bude mít sakra co dělat, aby z těch všech eskapád se svou drahou těhotnou, urážení mrtvých legend a problémy s dávkováním slaných pochutin někdy vůbec vybruslil. Jenže děcka to baví, takže co si budem…

Nový track Midnight in Prague, který “prozíravě” debutoval na pódiu pražského Lucerna music baru, dostal díky několika šikovným zatahání za nitky přesně takový vizuál, jaký si zaslouží.

V téhle šablonové české reklamě na Sprite se spoustou neonů a glitchů přece stačilo kvůli pár shlédnutí navíc faceswapnout interpreta, ne? Nepředpokládám, že bychom se zrovna díky téhle mezinárodní spolupráci někdy v budoucnosti dočkali něčeho jako Niggas in Prague s Jay-Zím brázdícím prázdné národní muzeum, takže tyhle dveře můžete klidně prozatím pořádně dobouchnout, než se nám tady místo toho zabydlí tohle.