Zdroj: Burger King Brazil

Burger King v netradiční marketingové kampani vyzývá lidi k "pálení" reklam konkurence

Konkurence mezi fastfoodovými řetězci je velká, a firmy tak musí neustále přicházet s čerstvými marketingovými nápady, které jsou často velmi povedené. Zda je to tak i v tomto případě, posuďte sami.

Pá 22. březen 2019 11:27 +0100

Americký fastfoodový řetězec Burger King ve své nejnovější marketingové kampani vyzývá své fanoušky, aby prostřednictvím aplikace s rozšířenou realitou pálili reklamy konkurenčních řetězců. Jak můžete vidět v propagačním videospotu, lidé mohou překrýt konkurenční reklamy ve svém telefonu hořící animací, z níž se nakonec vyklube poukaz na tradiční burger Whopper.

Kampaň s názvem Burn That Ad vznikla pro brazilskou odnož Burger Kingu a pochází z dílny marketingové agentury DAVID The Agency, která působí v Sao Paulu. Plameny zde kromě zábavného pálení cizích reklam slouží také jako odkaz na tradiční techniku pečení masa na grilu s ohněm, kterou řetězec využívá již od roku 1954. Pro svůj Whopper zdarma si v rámci kampaně dle odhadů přijde až půl milionů lidí napříč celou Brazílií.

Zdroj: designboom